piątek, 1 lutego 2013

Treningi Ewy Chodakowskiej działają cuda - moje widoczne efekty po 2 tygodniach ćwiczeń bez diety

Witam cieplutko!!!
Jakis czas temu pisałam , że postanowiłam zrobić cos ze swoim " pociążowym" obwisłym brzuchem.Zaczęłam robić "Areobiczną Szóstkę Weidera" o czym pisałam tutaj Niestety nie dotrwałam do końca...Ba, zakończyłm ćwiczenia zaraz na samym początku, bo już po tygodniu ze względu na to ,że bardzo obciążały mój kregosłup.Od tamtego czsu nic nie robiłam, żadnych ćwiczeń, żadnej motywacji..
Do czasu aż moja siostra jakies 3 tygodnie temu powiedziała ,że zaczęła ćwiczyc z Ewą Chodakowską .Pomyślałam: " Eee..to nie dla mnie, nie chce mi się.."Ale właczyłam YT i zrobiłam z wielkim trudem  "Skalpel".I chyba wciagnęłam sie i od tammtej pory zaczęłam regularnie ćwiczyć.Staram sie to robić codziennie choć zdarza się ,że wypadnie mi jakiś dzień co nie ćwiczę.Nie martwcie sie jesli nie uda wam sie wykonac tego treningu w całości za pierwszym czy drugim razem.Ja niektórych ćwiczen na początku nie umiałam wykonać, ale z czasem zaczęłam robic calutki Skalpel.
Teraz ćwiczymy z siostra choc na odległość, bo ja jestem za granicą a ona w PL.Ale zdajemy sobie szczegółowe relacje jak nam idzie.We dwie jest razniej, mimo że ćwiczymy "wirtualnie"

Moim problemem jest głownie obwisły brzuch, więc moim bazowym ćwiczeniem stał sie wlaśnie "Skalpel"



Jest to trening na ręce, brzuch, nogi i pośladki wysmuklający cała sylwetkę z szczególnym naciskiem na brzuch.Ewa cały czas każe oddychać i z kazdym wydechem napinać mocno brzuch przy każdym ćwiczeniu.Uwierzcie mi to naprawdę działa!Ewa obieuje pierwsze efekty po 4 tygodniach regularnych ćwiczeń.U mnie są efekty juz po 2 tygodniach!!
U mojej siostry tez juz sa efekty!

Oprócz "Skalpela" robię jeszcze inne ćwiczenia na brzucha są to te ćwiczenia:


Poza tym kręce hula-hop i czasami robie ćwiczenia na posladki Mel B.



Ćwiczę zaledwie od 2 tygodni a juz widac pierwsze efekty!!


To mój okropny, obwisły brzuch sprzed rozpoczęcia ćwiczeń...Wyglądał koszmarnie..Zdjęcia zostały mi zrobione przez męża.


  

A to ja po 2 tygodniach ćwiczeń z Ewą Chodakowską.W koncu zaczyna mi sie pojawiać talia, której nigdy wcześniej nie miałam.Zdjęcia robione do lusterka  własnoręcznie..Dla niedowiarków czy to ta sama osoba, zwróccie uwage na pieprzyki pod linia biustu.Tyle ,że sa po innych stronach bo to lustrzane odbicie :)

Ważne jest aby mierzyc się a nie ważyć.Ćwiczenia wyrabiaja nam mieśnie, które maja swoją wage.Tak więc waga do kosza! Mi ubyło już 2-3 cm w całej sylwetce co widac gołym okiem.Dodam że nie stosuje przy tym żadnej diety!


Przedstawiam wam dokładny plan cwiczeń jaki wykonałam w ciagu tych dwóch tygodni.
Wszystko dokładnie zapisywałam na kartce przez co mam kontrole ile i co wykonałam.

Czwartek     17.01.      Skalpel
Piątek          18.01       ćw. na posladki Mel.B, cwiczenia na brzuch Ewy Ch., 10 min hula-  hop                
Sobota         19.01       Skalpel
Niedziela     20.01       nie ćwiczyłam
Poniedziałek  21.01     15 min. hula-hop, 10 min.ćwiczenia na brzuch( drugi filmik)
Wtorek         22.01      Skalpel
Środa            23.01      nie ćwiczyłam
Czwartek      24.01      trening z gwiazdami Ewy Chodakowskiej 1 godzina
Piatek           25.01      ćwiczenia na posladki Mel B., ćwiczenia na brzuch( drugi filmik), Kiler cz.1 Ewy Ch
Sobota          26.01      nie cwiczyłam
Niedziela       27.01     Skalpel
Poniedziałek  28.01    Skalpel, 20 min. hula-hop, ćwiczenia na brzuch (drugi  filmik)
Wtorek         29.01      ćwiczenia na brzuch (drugi  filmik),ćw.na posladki Mel B,hula-hop 10 min
Środa            30.01      Skalpel,ćw.na brzuch(drugi filmik), hula-hop 10 min


Jeśli macie jakies pytania piszcie w komentarzach, chetnie odpowiem.Mam nadzieje , że tym postem zmotywowałam was do ćwiczeń i do zmiany waszego wyglądu.To naprawde działa!Ja też byłam niedowiarkiem, nie wierzyłam,że ćwiczenia mogą zmienic mój wygląd i to w tak krótkim czasie...
Ty też uwierz w siebie i zacznij ćwiczyć!

Za 2 tygodnie kolejna foto- relacja z moich zmagań o smukła sylwetkę!Zapraszam już dziś!

Pozdrawiam i życze miłego dzionka!

agnesss25

85 komentarzy:

  1. można? można.. ;) brawo! :)
    ja ćwiczę prawie codziennie,
    ale kg to bym chciała nabyć a nie zgubić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tez cwiczysz z Ewą Chodakowską?

      Usuń
    2. Witam Was wszystkie :)
      Też zaczęłam ćwiczyć z Ewą. Powiedzcie mi kiedy ćwiczycie, rano czy wieczorem? Mnie najbardziej pasowałoby rano, ale Ewa piszę żeby nie ćwiczyć na czczo a nie jestem w stanie ćwiczyć godzine po lekkim śniadaniu (musiałabym bardzo wcześnie wstawać :))
      Czekam na odpowiedź :)

      Gratuluje rezultatów i wytrwałości.

      Usuń
    3. hej :) ja tez od wczoraj zaczęłam ćwiczenia z Ewą.Zrobiłam cały skalpel choć miałam chwilę załamania zacisnęłam ręce i dalej robiłam.dziś mam zakwasy :p gratulacje efektów:)

      Usuń
  2. o kurcze, ale efekty, kusicie mnie żeby też z sobą coś zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działaj kochana, do lata bedziesz miała nowa figurę :)

      Usuń
    2. Bardzo trudno mi się za to zabrać;/

      Usuń
  3. ja wczoraj pierwszy raz ćwiczyłam ten cały SKALPEL i ledwo dychałam :)
    brawo dla Ciebie, efekty super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak miałam na poczatku.Z kazdym razem bedzie lepiej, nie poddawaj sie!

      Usuń
  4. o wow ale efekty!!! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no :) 2 tyg i już tyle cm mniej - gratuluję :) Podeślę to mojemu M, może to go zmotywuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki!polecam te cwiczonka

      Usuń
    2. Ha! Podziałało :D Twoje fotki są mega motywatorem. Po pierwszym treningu napisał mi, że dawno po ćwiczeniach nie czuł tak mocno mięśni brzucha (a ma dobrą kondycję). Dziękuję za ten wpis :*

      Usuń
    3. OO bardzo się cieszę :))tak 3mać!!A sama nie skusisz się na ćwiczonka?Razem jest zawsze razniej, jest wiekszy zapał

      Usuń
    4. Chwilowo mieszkamy osobno, ale jak tylko się przeprowadzę z powrotem do Gda, to pewnie będziemy ćwiczyć razem, tak jak kiedyś :)

      Usuń
  6. Pomiędzy zdjęciami jest tylko - 2 cm w brzuchu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pomiarów tak mi wyszło, chyba że zle sie zmierzyłam przed...gołym okiem widac jakby wiecej mi ubyło..

      Usuń
  7. Wow ! jaka metamorfoza. Też ćwiczę z Ewką. Lubię Killera i jej ćwiczenia na kanale YT z PNŚ :) Trzymam za Ciebie kciuki, świetnie Ci idzie ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!!oby tak dalej.Tobie tez zycze powodzenia.Ja z Kilerem gorzej..raz cwiczyłam i myslałam ze umre

      Usuń
  8. Niesamowita zmiana! Kurde, dwa tygodnie i taka różnica? Ja próbowałam, ale nawet nie dałam rady zrobić całości ćwiczeń i oczywiście się zdemotywowałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest rożnica.Próbuj dalej, na poczatku tez byłam zasapana,nie dawałam rady robic niektórych cwiczen.Teraz jest juz ok:)Spróbuj jeszcze raz

      Usuń
  9. Kurczę Aga,zmotywowałaś mnie,dzisiaj spróbuję z tym Skalpelem;-)Brawo,widać różnicę!Mam gorszy brzuch niż Ty przed;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie że cie zmotywowałam :)Próbuj, próbuj, dasz rade a efekty beda gwarantowane.Moźe nie tak szybko jak u mnie, w sumie sama nie wiem czemu u mnie tak szybko widac.Ale ogolnie po 4 tygoniach juz widać, więc ćwicz Basieńko :))

      Usuń
  10. WOW! jestem pod ogromnym wrazeniem, ja tez mam resztki pociążowe, chciałabym aby moj brzuch był plaski bo jak sie nachylam to wisi mi trochę ;) no i marzę o wiekszej pupie ;) ostatnio w PNŚ pokazywała Ewa jak mozna wymodelowac miesnie na tyłeczku :) Zmotywowałaś mnie! od jutra zaczynam!
    bRAWO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze ze cię zmotywowałam!Czasem potrzebn jest ktos kto da ci kopa, tak bylo w moim przypadku- zmotywowała mnie siostra.Sama bym nie wpadła na to zeby zaczac cwiczyc...Ja tez chciałabym miec fajniejsza pupe więc robię też na pupe osobne cwiczenia.Zycze powodzenia i 3mam kciuki!!Napisz jak zauważysz jakies efekty!

      Usuń
  11. Też ćwiczę z Ewką ale od nie dawna i póki co mam tylko zakwasy, chociaż wiem że dobrze wykonuje ćwiczenia skoro je mam. A u Ciebie efekty są genialne, mam nadzieję że i u mnie takie będą, powodzenia w dalszych ćwiczeniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo na poczatku tez były zakwasy, ale nie martw się - ustapia.Ćwicz i nie podawaj się.A jakie ćwiczenia robisz?

      Usuń
  12. O ja jaki efekt!! Zazdroszcze samozaparcia :D ja wiem że moge, że potrafie, mam czas, a ciągle robię wsystko żeby go nie mieć -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe swietnie napisane :) też tak mam..

      Usuń
    2. Ja tez tak miałam.Nie pracuje a jakos nigdy nie miałam czasu i motywacji na ćwiczenia.Aż do teraz.Czas to zmienic dziewczyny i zacząć ćwiczyć.Jesli bedziecie wytrwałe będą efekty na pewno!

      Usuń
  13. hej Agus
    przyznam Ci sie,ze ja tez cwicze od listopada,z przerwa na 2 tyg na swieta ,najpierw 6 dni w tygodniu przez miesiac bity,ale teraz 3 razy w tyg i trzymam sie tego,choc dzis odpuscilam sobie a wypadal dzien cwiczen - nagana!
    tez widze efekty,nie wiem ile waze,nawet wagi nie mam tu :D
    ale sie mierze i coraz bardziej sie lubie w lustrze ;) i o to chodzi !
    robie roznie poprzez wszystki treningi Ewy,teraz czekam nan Jej nowa plytke i ciekawe czy podolam ...bo choc cwiczenia patrzacym wydaja sie latwe to wcale takie nie sa ...
    brawo za efekty,widac piekne zmiany
    ja tez cwicze z siostra najmlodsza z Pl ,ona widzac moje efekty sie wciagnela i pieknie brnie do przodu a ja jej kibicuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam,ze mam zamiar wytrwac na pewno do lata,choc w ogole mam nadzieje juz pozostac w ruchu dla mojego dobra :D nie tylko dla ciala,ale i ducha ;) no i nie stosuje diet - nie lubie sobie odmawiac,choc slodyczowa specjalnie nie jestem to lubie czasem niezdrowo zjesc ;) ostro !

      Usuń
    2. Super Emilko!Widac wiele z nas cwiczy z Ewą i są tego namacalne efekty :)A nie robiłas sobie fotek przed cwiczeniami dla porównania?Uwierz mi to motywuje jeszce bardziej jak widzisz sie na zdjeciach.#mam kciuki i zycze wytrwałosci!!buziaki!1

      Usuń
    3. robilam Kochana,robilam :) ;)
      motywuje to prawda :) :*

      Usuń
  14. wow! aż oczom nie wierze w efekt! podziwiam Cię wyglądasz teraz genialnie! ja mimo, że nie mam jakiś wielkich problemów z wagą bardzo chciałabym mieć płaski brzuszek,próbowałam Areobiczną Szóstkę Weidera, ale wtrwalam dwa tygodnie, a póżniej już moj kręgoslup tego nie wytrzymał :< ahhh patrząc na Twoj efekt chyba zacznę skalpel! uwielbiam Ewe Chodakowską! życze wytrwałośći w ćwiczeniach i czekam na dalsze zdjęcia Twoich efektów :)) pozdrawiam i zapraszam na morangobonita.blogspot.com :)) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)Ja sama tez nie wierze, że to tak zadzialało i to szybko!Ja tez próbowałam te 6 weidera ale bolał mnie kregosłup.Cwiczenia Ewy absolutnie tego nie robia, kregosłup wogóle nie boli a przy tym sa efekty!Ja jeszce nie osiagnelam swojej wymarzonej sylwetki wiec bede dalej cwiczyć :)Ja równiez zycze wytrwałości i powodzenia!!

      Usuń
  15. Naprawdę wielkie WOW :)! Gratuluję i oby tak dalej! Ja przez sesję zaniechałam ćwiczenia, ale teraz jak będę miała 2 tygodnie wolnego, to ostro biorę się do roboty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki!Tobie życzę powodzenia i wytrwaosci..Ja sie zawziełam i ostro ćwicze, codziennie :)

      Usuń
  16. jeeeju wow :):) kochana ja Tez je cwicze ale coraz mniej zadowolona jesem bo powinno wchodzic juz idealnie a ak nie jesT :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tm nie zniechęcaj się..wytrwałosc to podstawa sukcesu

      Usuń
  17. Faktycznie efekt niesamowity.Chyba też spróbuję.Przecież wiosna idzie.Zapraszam też do mnie http://mirabelka1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. efekty mega! Dodaję do blogów, do których zaglądam i zapraszam do mnie x)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie ;p podziwiam Cię ;) sama od trzech dni zaczełam ćwiczyć, cały czas robię killera bo bardziej mi sie podobają te ćwiczenia niż w skalpelu czy turbo, powiem ci że te 3 razy to zrobiłam i to całość i czuję sie super. Mam tyle energi i powoli zaczynam czuć że moje ciało głównie brzuch sie zmienia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)Skalpel rzeczywiscie jest troche nudny..ja tez zaczynam wprwadzac inne cwiczenia typu :szok trening.po praawie 4 tyg cwiczen moje miesnie sa napiete i twarde jak nigdy :)

      Usuń
  20. Rewelacja takie efekty:) Ja ćwicze tez skalpel dwa tygodnie ale takich efektów nie mam niestety..:? czy stosujesz jakąs dietkę może do tego??

    OdpowiedzUsuń
  21. nie stosowałam własnie diety..Sama nie wiem skad az takie efekty, bo cwiczyłam teraz kolejne dwa tygodnie i stoje w miejscu...Może to zalezy od organizmu, kazdy reaguje inaczej na cwiczenia.U mnie zareagował szybko, ale teraz wydaje sie ze juz cialo przywykło do cwiczen i jest ciezej zgubic jakies centymtry..No ale nie poddaje sie, cwicze dalej.Ty również nie poddawaj sie, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie zależy od ogranizmu Ja tez nie stosuję diety ale ćwicze Skalpel 4 razy w tygodniu i nie jem po 18 może juz niebawem cos zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie zapoznaję się z ćwiczeniami Ewy. Same kilogramy nie zejdą, a ja się tylko dołuję z tego powodu. Czas coś zrobić. Szukałam realnych zdjęć, że to działa i znalazłam Ciebie :-)Gratuluję efektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie bardzo , ze zmotywowałam cię do działania.Uwierz w siebie, warto!!

      Usuń
  24. Kurde jestem pod mega wrażeniem! Katowałam sie dietą Dukana- źle odbiła się na moim zdrowiu i musiałam przestać. I kg wróciły... Słyszałam o tej Pani, ale nigdy nie zagłebiałam się bardziej w jej program.
    Ale po zobaczeniu Twoich zdjęć normalnie ONIEMIAŁAM! Cudownie!
    Powiedz mi- czy wystarczą ćwiczenia z YU, stronki Ewy, czy jednak należałoby zakupić płytke?
    Coś czuje, że stałaś się moją motywacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo sie cieszę :)Ja ćwicze jak narazie tylko z YT - skalpel i szok trening z Treningu z gwiazdami (ten z Beata Sadowską)Dodatkowo robie sobie inne cwiczenia ,a le juz nie Ewy Ch.Napisałam w poscie które dokładnie.Zycze powodzenia i wytrwałosci!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja dziś zaczełam :) boje się troche, że nie wytrwam tego ale mam nadzieje, że będą systematyczna bo widze, że warto. Waże 59 kg a chciałabym minimum 55. no i fałdkę na brzuchu spalić oraz ogólnie wzmocnić mięsnie. Czekam na kolejna relacje i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zaczęłam dzisiaj bo 1 marca to dobra data według mnie żeby zacząć. Ciekawe ile wytrzymam :d U Ciebie widać efekty, których Tobie zazdroszczę ale życzę wytrwałości i dalszych postępów. Brzuszek coraz ładniejszy :D
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej.
    Ja najpierw przez 2 miesiące byłam biernym obserwatorem Ewy i tego co się wokoło niej dzieje... Zaczelam ćwiczyć! Trwało to może 2 tyg i znowu nic... Zła jestem na siebie strasznie. Nie potrafię się zebrać.
    Tobie bardzo gratuluje i trzymam kciuki żeby nie odpadło Cię takie lenistwo jak mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! Gratuluję i dzięki za motywację :) Właśnie dzisiaj miałam zamiar sobie odpuścić :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj, dostałam namiary na Twój blog od znajomej. Ja również od kilku dni zaczęłam Skalpel Ewy Chodakowskiej i po 5 dniach musiałam o jedna dziurkę sciaśnić pasek. Byłam w wielkim szoku, ale jak widać, i na mnie działają te ćwiczenia. Jest ciężko, jedynie raz udało mi się wykonać cały trening, ale nie poddaję się! Super efekty po 2 tygodniach! Trzymam kciuki i na pewno będę Cię odwiedzać. Jak znajdę Twojego maila, to wyślę zaproszenie do siebie. Pozdrawiam i wytrwałości życzę~!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super!ciesze sie!ja niestety odpuściłam..Ale chyba zaczne znów bo czuje ze mam efekt jojo.. :(

      Usuń
  31. Hej. Nie Wiem czy dobrze napinam brzuch, czy mozesz to opisac? Napinamy w ren sposob ze hest tak jakby twardy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej. Nie Wiem czy dobrze napinam brzuch, czy mozesz to opisac? Napinamy w ren sposob ze hest tak jakby twardy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja napinam tak jakby go wciagając mocno, zaciskając, tak jakbys go chciala wcisnac w kregosłup

      Usuń
  33. Ja robiłam dopiero dwa razy skalpel Ewy. W całości :). Bez przerw. Po 20 minutach chciałam powiedzieć "Walić to! Nie chce mi się!" ale zmotywowała mnie... koleżanka. Nie, nie dlatego, że jest jakaś chuda. Po prostu powiedziała mi, że zrobiła go w całości. Więc oczywiście ja nie mogłam być gorsza ;). Będę ćwiczyć 5 razy w tygodniu (poniedziałek-piątek), dwa dni odpoczynku. Planuję robić 2 razy w ciągu pięciu dni killera (jutro pierwszy raz o.O) i reszta skalpel. Jak moje ciało nie "wyrobi" to killer będzie raz w tygodniu. Do tego zdrowe odżywianie.
    Trzymajcie kciuki!


    Pozdrawiam,
    Marswi ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurdę :O po 2 tygodniach ? SZOK! Gratuluję Ci serdecznie !!! Ja robię skalpel 1 i skalpel 2 już prawie 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzisiaj zrobiłam swój pierwszy skalpel i jestem mega ożywiona i zadowolona. Czuję, że będzie to mój codzienny rytułał :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja ćwiczyłam ponad dwa tygodnie tylko killera. później rozpoczęłam ćwiczyć trening szok, też dobry, ale postanawiam wrócić do killera, bo daje on spektakularne efekty, a nie jest tak straszny jak wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz świetnie. Jestem z Ciebie dumna :). Ja dziś już ćwiczę 4 dzień ale potrzebuje wsparcia bo jestem na studiach daleko od domu i nikt mnie nie dopinguje, jedynie moje koszmarne uda i pośladki. Brzuch mam ok. Jeszcze raz gratuluję :) i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Hmmm.. Ja skalpela cwicze juz dwa miesiace 5 razy w tygodniu plus mel b cwiczenia na brzuch i niestety zadnych efektow nie ma do tej pory.. Nie wiem dlaczego?? Co prawda czuje ze moje miesnie sa bardziej napiete i twardsze ale brzuszek niestety bez zmian :-( mam zdjecia i na serio nic sie nie zmienia, help !!! No ale twoje efekty- az trudno uwierzyc, zazdroszcze troszeczke :p

    Od wczoraj przerzucilam sie na killera, jest ciezko jak cholera, robie krotkie przerwy miedzy seriami by zlapac oddech ale mam nadzieje ze bedzie coraz lepiej, musi byc !! Dam znac za pare tygodni, czy sie cos zmienilo, jestem dobrej mysli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to dziwne , że tyle czasu i nie ma efektów...Może powinnaś spytać Ewy bezpośrednio?Ona na pewno ci pomoże..Póki co trzymam za ciebie kciuki, pozdrawiam!

      Usuń
  39. Stosowałaś jakąś dietę ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zmotywowałam się wczoraj ! Miałam dość patrzenia na metamorfozy innych i pomyślałam sobie " cholerka dłużej tak być nie może" . Zrobiłam cały skalpel gdzie zawsze wymiękałam po 5 minutach. Ale dałam radę. Ledwo żyłam, ale satysfakcję miałam ogromną. I mam pytanie, jeżeli będę co 2 dzień robiła skalpel + ograniczę jedzenie i więcej ruchu, jest szansa że do września będę dobrze wyglądała ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam pytanie odnosnie tych cwiczen (2 filmik) tylko w 5 dniu robimy 10min a w dalszych tylko po 5 min tyle ile trwa ten filmik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie robiłam tylko tyle ile trwał ten filmik, czasem rano i wieczorem

      Usuń
  42. mam pytanie te cw na brzuch ( 2 filmik) to przez te 2 tyg po ile minut cwiczymy?

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziewczyny, a jak wygląda Wasz biust po ćwiczeniach skalpela? Bo właśnie go zaczynam ale boję się żeby nie zgubić biustu :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziewczyny, a jak Wasz biust po sklapelku? Bo ja dopiero zaczynam ćwiczenia i boję się żeby go nie zgubić :/
    zastanawiałam się nad tym, gdyby opuścić te ćwiczenia, gdzie "macha się" rękami i robić tylko te na nogi i brzuch. Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie zauważyłam róznicy w biuście..Spokojnie możesz robić te cwiczenia, a zgubić raczej nie zgubisz a ujędrnisz biust :)

      Usuń
    2. Jeżeli chcesz schudnąć wiadomo ze z biustu tez troszke zleci..w koncu składa sie on z tkanki tłuszczowej. Ja miałam D a mam teraz B...moze dlatego ze schudłam 30 kg. :(

      Usuń
  45. Oby tak dalej! <3 Tez cwicze z Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowity efekt :) właśnie takie osoby motywują mnie do ćwiczeń :) Ja ćwiczę dopiero od tygodnia i mam nadzieje, że nie stracę motywacji i osiągnę to, co chcę :)
    Zapraszam do mnie http://100-dni-kredki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja juz tydzien prawie codziennie skalpel i cwiczenia na posladki mel i hula hop ale takie normalne lekkie i ono chyba nic nie da ale nie mam mozliwosci zainwestowac w takie ciezsze :/ Gratuluje efektow :)

    OdpowiedzUsuń
  48. poważnie w dwa tyg ? woooooow jestem w szoku gratuluje ,,mój brzuch wygląda podobnie jestem 10 tyg po porodzie przytyłam 23 kg dziś 3 dzień z killerem i powiem szczerze twoje zdjęcia mnie zmotywowały jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...