czwartek, 1 sierpnia 2013

Farbowanie zamiast rozjaśniania- Garnier farba do włosów OLIA - 9.0 jasny blond

Cześć moje drogie!!

Po długiej nieobecności przybywam dziś do Was z recenzją nowości od Garnier a mianowicie farba do włosów OLIA jasny blond kolor 9.0
Od 10 lat stale rozjaśniam wlosy robiąc  pasemka, poza może dwoma razami gdy zachciało mi się zostać brunetką :)
Wiele osób mówiło mi wtedy , że ciemne włosy dodaja mi charakteru jednak ja wolę siebie w jasnych włosach- odejmuje mi to lat i wyglądam korzystniej.
Długo myślałam nad tym, czy zdecydować się jednak na farbowaniem czy też znowu zrobić jasne pasemka... Od ostatniego rozjaśniania minęło już 3 miesiące i miałam już ogromne odrosty..Aż trafiła mi się współpraca w ramach której dostałam do testów farbę Garniera- OLIA.Czemu więc miałabym nie spróbować?
W dodatku słyszałam o tej farbie wiele pozytywnych opini...

Farby do włosów Garnier OLIA zawierają w swym składzie naturalne olejki kwiatowe, których stężenie wynosi 60 % wzmacniają proces koloryzacji i ułatwiają wnikanie w gląb włosa.Olejki pełnią tu rolę nośnika.System jest tak skuteczny , że pozwala na całkowitą eliminację amoniaku!

Moim włosom dość już długoletniego niszczenia podczas ich rozjaśniania po czym stawały się suche i matowe.Jeśli ta farba rzeczywiście działa w sposób opisany powyżej to przerzucam się na farbowanie!!Farbując włosy wcale ich nie niszczymy a w niejaki sposób pielęgnujemy.Nieobecność w ich składzie amoniaku który został zastąpiony inna sustancja zasadową znacznie mniej oddziaływująca na włosy w sposób szkodliwy.
Jako, że pierwszy raz farbuje wlosy na jasno nie mogłam sie zdecydowac na odcień farby..
Wybrałam w końcu kolor 9.0  jasny blond.Jak się pożniej okazało mogłam spokojnie wybrać najjasniejszy odcień czyli 10.0 bardzo jasny blond.





Info od producenta:

OLIA to mieszanka naturalnych olejków kwiatowych ze słonecznika, meczennicy i kamelii.Koncentracja olejków w kremie wynosi 60%.
Amoniak zostal zastapiony monoetanoloaminą (MEA), substancja zasadową, która może być stosowana w mniejszych ilościach dla widocznej poprawy jakości włosów.

Garnier OLIA odkrywa na nowo farbowanie włosów w domu by zapewnić ci pełne emocji i przyjemne doświadczenie:
  • zapewnia skórze głowy optimum komfortu
  • łatwo sie naklada: bogaty krem szybko i łatwo pokrywa włosy, nie skapując
  • charakteryzuje sie wyjątkowo kremowa teksturą: gładki i aksamitny krem przypomina maseczke pielegnacyjną na włosy
  • nie wydziela zapachu amoniaku: zastapiono go delikatnym kwiatowym zapachem
Farby OLIA zapewniają:
  • 100% pokrycia siwych włosów
  • bogaty, żywy i dlugotrwały kolor
  • zdrowiej wygladające włosy - bardziej miękkie i bardziej lśniące
  • optymalny komfort skóry glowy
Garnier OLIA posiada bardzo bogatą paletę 25 kolorów:blondy, brązy, czerwienie i czernie.


Co zawiera opakowanie?
  • tubkę kremu koloryzującego 60 g
  • tubkę kremu utleniajacego 60 g
  • maskę nawilżającą 
  • ręczawiczki ochronne
  • ulotke informacujną
Cena około 20 zł





Moja opinia

Farba OLIA ma bardzo ładne, estetyczne opakowanie z przewagą czarnego co może się kojarzyć z profesionalnalizmem fryzjerskim- to lubiany przez nich kolor.
Tubki z z kremem koloryzujacym , utleniającym i maską do włosów są naprawdę dużej pojemności - po 60 g za wyjatkiem maseczki, ktorej jest o połowę mniej( zrozumiałe :).Farba spokojnie starczy na pokrycie nawet długich wlosów.
Konsystencja farby jest dość gęsta i kremowa- przypomina mi  gęsty jogurt lub śmietanę.Dzięki temu farba nie spływa z włosów i bardzo wygodnie sie ją nakłada.Po zmieszaniu jest biała a nieco pozniej szarzeje.


U mnie farbe nakladał mi  po raz pierwszy w życiu mąż i całkiem niezle sobie poradził.Nie byłam wogóle wysmarowana farbą :)
Zapach jest przyjemny, kwiatowy, nie śmierdzi amoniakiem.
Czas farbowania wynosi 30 minut, ale ja mając ciemne odrosty zostawiłam farbę aż na godzinę , gdyż po pół godziny nie było widac efektów...Ale mimo tego, nic z wlosami sie nie stalo, skóra głowy jedynie pod koniec zaczęła delikatnie mnie piec.

Spłukiwanie farby okazalo sie bardzo przyjemne.Podczas polewania wlosów wodą czułam jakbym spłukiwała nie farbę lecz jakąś dobra maskę do włosów.Były mięciutkie i gładkie.Po nalożeniu maski do włosów załączonej do farby efekt był jeszcze lepszy.Moje wlosy po farbowaniu były takie miekkie i gładkie jak po zabiegu olejowania wlosów.Czyli z tymi olejkami wcale nie jest sciema, tylko to naprawdę wpływa na efekt koloryzacji i stan włosów po niej.
Efekty koloryzacji okazaly się zadowalające,Jak na tak ciemne włosy farba poradziła sobie super.Farbę nałożyłam jedynie na odrosty, bo reszta włosów jest jasna po uprzednim rozjaśnianiu i bałam sie nakładać farbę na całe włosy...Spodziewałam się rudych a wyszedł w miare fajny kolor.Co prawda podchodzi nieco pod żołty, ale jak na pierwszą tego typu koloryzację jest dobrze.
Jedynie przy skroniach, gdzie wlosy mam najciemniejsze wyszły własnie takie rudawe..No ale to nic.Gdybym wybrala jasniejszy odcień farby myslę , że wyszloby lepiej.Nastepnym razem tak zrobię!



Włosy nastepnego dnia po farbowaniu.Gładkie, lśniące i miękkie!





Reasumując jestem bardzo zadowolona z Farby OLIA.Przekonałam sie do tej farby.Cudnie wpływa na moje wlosy.Są wygładzone, nawilżone i miękkie.To chyba rzadkość jeśli chodzi o farby do włosów, bo przeważnie wysuszają i niszczą je.
Bardzo podoba mi sie fakt ,że posiada w składzie różne olejki a ja jestem zwolenniczką olejowania włosów, gdyż dobroczynnie to na nie wpływa.
Producent spełnia więc swoje obietnice.Zobaczymy dalej jak to bedzie wyglądać z trwałościa koloru ..
Na pewno wrócę do Farb OLIA , tyle , że nastepnym razem wybiorę odcień 10.0 bardzo jasny blond.
Kolor pewnie nie będzie taki sam jak po rozjaśnianiu ale to , że moje wlosy będą zdrowsze bardziej mnie przkonuje do dalszego farbowania.
Polecam!

Produkt dostałam do testów w ramach wspólpracy co nie miało żadnego wpływu na moja recenzję.


Pozdrawiam!








9 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajny kolor włosów, świetne refleksy :) Ja jeszcze nie farbuję włosów, ale to pewnie już niedługo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie ten sam odcień farby, ale jeszcze jej nie użyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy efekt na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio miałam okazję zafarbować wloski olią i również jestem bardzo zadowolona-bez porownania do zwykłych, amoniakalnych farb. myślę,że zostanę przy niej na dłużej;)
    pozdrawiam, vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. witam,ja nigdy nie farbowałam włosów na blond,zawsze rozjaśnianie,ale ostatnio koleżanka zapytała czy jej farba dobrze pokryła włosy (własnie blond),byłam w ciężkim szoku :) i u Ciebie widze taki fajny efekt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie się zastanawiam nad tą farbą, bo póki co od dobrych 6 lat ciągle
    używam rozjaśniacza...
    A czy włosy są mniej zniszczone po tej farbie niż po rozjaśniaczu ?
    Poza tym bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, są mniej zniszczone i takie zdrowsze.Tylko jesli masz bardzo jasny blond wybierz ten najjaśniejszy kolor bo mi przy głowie wyszły żółtawe a wzięłam kolor jasny blond...

      Usuń
  7. Witam . mam jedno pytanie . mam ciemne brązowe włosy. I chciała bym przejść do jasnego koloru . czy zwykłe zafarbowanie ich ta farba z oli złapie mi na jasny kolor ?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...