czwartek, 24 listopada 2011

Makijaz paletka Flormar nr 2

Czesc wszystkim!!
Dzis kolejny makijaz :)Wykonałam go druga paletka jaka posiadam firmy Flormar z uzyciem jedynie czarnego cienia innej firmy (sleek).Nr paletki P043.
Jest to paleta cieni matowych, dobrze napigmentowanych w kolorach rózu i fioletu.Cienie maja fajna, kremowa konsystencje, nie osypuja sie przy nakladaniu.Paletka jest bardzo duza, totez cienie na bardzo długo moga nam wystarczyc.. Kosztuje niewiele, w Polsce znalazłam  juz za 11.90 zł na stronie www.ladymakeup.pl. Przy okazji polecam tez stronke, mozna tam kupic fajne kosmetyki wielu znanych marek; Kryolan, Essence, Nyx itp...

makijaz





A tak wyglada paletka....


Swatche cieni bez bazy (bardzo dobra pigmentacja)


6 zestawów kolorystycznych do wyboru








15 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) I jaka prosta kreska :)
    Bardzo podoba mi się paletka 045

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki :)a ja jeszce bym kupila 041 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezla pigmentacja cieni - makijaz sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, nie jest za tłusta. :) Też się tego obawiałam, ale nie miałam powodu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech te fiolety ;) Ładny make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż :) Uwielbiam fiolety na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kolorystyka, mam słabość do fioletów:) a pigmentacja tych cieni niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny makijaż :)! paletki mają świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje, rzeczywiscie kolorki sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam fiolet w każdym wydaniu, makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiu, fiu, kolorki pięknie, ale jakie wykonanie!;-) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż. Kolory są bardzo ładne, aż ciągnie do kupna tej paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż! Cudnie podbija kolor tęczówki :)
    Niestety u mnie w Łodzi nigdzie jeszcze nie spotkałam kosmetyków firmy Flomar :(

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy te cienie do powiek FLORMAR- nie sa suche nie wygladaja sucho tepo na powiece?? CZY Nie wchodza NIE PODRESLAJA LINI NA POWIECE? ta paletke widzialam w niemieckim DOUGLASIE kosztowala 5,30€ i patzralam faktycznie BARDZO DOBRZE NAPIGMENTOWANE te cienie

    OdpowiedzUsuń
  15. I mam prosbe do Ciebie czy moglabys zrobic makijaz w odcieniu TOFFI(oczy,usta,policzki,paznokcie w tym kolorze) ?
    I makijaz w jednej tonacji w barwie nasyconej-soczystej np:kolor Maliny lub Truskawki ?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...