sobota, 19 listopada 2011

Odkrycie roku :) baza pod cienie Kiko

Witam serdecznie!!!
Dzis recenzja nowej bazy pod cienie firmy Kiko.Testowana zaledwie dwa dni,ale wystarczajaco aby poznac jej zalety..Jestem niebywale milo nia zaskoczona!!Do tej pory uwazalam ze lepszej bazy niz Urban Decay nie ma..Okazuje sie ze jest...Moze nie lepsza, ale napewno jej dorownuje :))

Plusy
Otoz baza swietnie matuje powieke, ma dobra konsystencje (ani zadka ani tez gesta)powiedzialabym ze bardzo podoban do tej z UD.Wyraznie podobija kolor cieni a co najwazniejsze utrzymuje cienie na powiece praktycznie w stanie nienaruszonym calutki dzien.Na mojej tłustej powiece na ktorej zadne cienie nie trzymaja sie wiecej niz 2 godziny, poz uzyciu tej bazy wytrzymuja minimum 12 godzin!!!Wielka jej zaleta jest dobra cena -tylko 6,90 e  za 10 ml podczas gdy Urban Decay kosztuje okolo 15 -16 euro rowniez za 10ml.
Kolejnym plusem jest tez opakowanie, pozwalajace na łatwe wyciskanie odpowiedniej ilosci produktu i zuzycie go do samego konca (tubka bardzo miekka, łatwo ja opóznic do konca)

Minusy
Zauwazyłam ze produkt jest oszukany na ilosci, tj.tubka nie jest w całosci zapełniona  tylko troche nadmuchana powietrzem...
Wiem ze wiekszosc z was bedzie miala problem z zakupem tej bazy gdyz  firma Kiko nie jest jeszcze na naszym poskim rynku...  :(( Ale duzo z was mieszka za granica i bez problemu mozna zakupic produkty Kiko we Włoszech, Fracji, Niemczech, Hiszpanii i Portugalii.
Dziewczynom majacym mozliwosc zakupienia tej bazy radze sie nie zastanawiac, bo to naprawde bardzo dobry produkt.. :)
Ja na dzien dzisiejszy wpisuje te baze na liste ulubionych kosmetyków :)))





Konsystencja


Cienie Avon z uzyciem bazy(po prawej) i bez niej (po lewej)


Cien Bourjois od lewej z baza, po prawej bez bazy




Cien sleek z paletki "Oh so special"Wyraznie widac ktory swatch jest z baza a ktory nie :))



A to makijaz wykonany okolo 11 rano...


a tu po 12 godzinach...okolo godziny 23 :)
Cienie w stanie nienaruszonym, niezwałkowane i nierozmazane :)Mozna zauwazyc upływ czasu po tej krostce pod brwią(rano była malutka a wieczorem zrobila sie wieksza)


12 komentarzy:

  1. Już czytałam o tej bazie, chętnie bym ją kupiła, no ale sama jak piszesz - dostęp w Polsce - ehh :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie podbija kolor cieni szkoda że nie ma do niej dostępu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda,że nie można jej u nas kupić:-(Wydaje się super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie podbija kolor cieni. Ja również ubolewam nad tym, że u ans nie jest dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja tez załuje..bo naprawde jest jwietna..moze macie kogos w tych krajach co wymieniłam i moze Wam ja kupic??
    ja byc moze zakupie ja i bedzie do wygrania w rozdaniu ktore niebawem mam zamiar zorganizowac :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie można u nas tego dorwać :/

    OdpowiedzUsuń
  7. no szkoda...wiem ze mozna kupowac bezposrednio z ich strony , tylko nie wiem czy wysyłaja za granice...
    zerknijcie na ich hiszpanska strone:
    www.kiko.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze sie skusze, mieszkam we Wloszech i sklepow KIKO dookola mnostwo. Ja jak narazie kupilam tylko lakier do paznokci KIKO i jakos specjalnie zadowolona nie jestem.

    A za Urban Decay baze zycie bym oddala, jest fantastyczna i wlasnie zakupilam ktores opakowanie.

    ps. mieszkasz w Madrycie? Przez caly poprzedni rok bywalam tam co 2-3 tygodnie, zazdroszcze pogody!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gos kup sobie te baze, ja tez uwazlam ze lepszej nie znjade niz UD, a okazuje sie ta jest praktycznie taka sama i za mniejsze pieniadze :)Ja z lakierow jestem zadowolona, dosc dlugo sie trzymaja i maja swietne kolory, jedynym minusem jest to ze sa dosc geste...
    Tak, mieszkam w Madrycie :)Ale ty we Włoszech tez chyba nie mozesz narzekac na pogode??

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Kiko nie mam dostępu ale jak zobaczyłam podbicie cieni na bazie screenface to oczy wyszły mi z orbit:) Nie wiem jak jest w tej bazie z trwałością cieni ale podbija świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magda baza jest swietna zarowno pod wzgledem trwalosci cieni jak z podbijaniem kolorkow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...