środa, 16 listopada 2011

Recenzja nowego lakieru oraz manicure...

Czesc!!Nie mogłam sie oprzec i wyprobowac jeden z lakierow ktore zakupilam z Kiko ,o zakupach ktorych pisze w poprzednim poscie...
Na pierwszy ogien poszedł ten oto sliczny lakierek..Lakier nr 320, w pieknym modnym tej jesieni kolorze, ma piękny połysk, dobre krycie i jest ogolnie w przystepnej cenie.Mnie kosztował w  3,90 euro, choc czasem na promocji mozna taki lakier kupic juz za 2,5 e.W Polsce ta firma niestety nie jest jeszcze dostepna, ale sadze ze niebawem to nastapi....
Akurat byla u mnie kolezanka wiec wykonalam rowniez cały manicure z jego wykorzystaniem..







10 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że będzie cudnie wyglądał na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi przypadł do gustu....

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny,Aga a powiedz czym wykonujesz wzorki,farbkami?

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki Basiu, wzorki maluje lakierami normalnymi, czasem uzywam farbek do zdobien, mam taki malutki pedzelek do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiko jest w Polsce dostępne? Oni dopiero weszli na rynki poza Włochami i nie miałam pojęcia, że już u nas tez mogą być...
    Nie wydaje Ci się ten lakier troche za gęsty? Bo właśnie mam 3 z tej firmy i wszystkie są takie gęstsze od przeciętnych lakierów.
    Cudny ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sorki, pomyłka, niestety nie jest dostepne, pomylilo mi sie z inna marka.... a szkoda ze nie ma jeszce...sa to naprawde dobre produkty ..Sa narazie w Niemczech, Hiszpani, Francji , Porugali i we Włoszech oczywiscie.
    Aa co do getosci ja tez zauwazylam ze sa ciut gestsze niz inne lakiery, ale kolory maja cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. w Polsce dostepna jest inna rowniez dobra włoska marka Flormar, stad tez ta pomyłka z Kiko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery Flormaru też znam ;) Z Kiko miałam kontakt w wakacje bo wcześniej otworzyli salon w Berlinie, bardzo ciekawe mają kosmetyki i następnym razem kupie kilka, bo narazie mam tylko lakiery i eyeliner. Tym bardziej jestem ciekawa Twoich recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie testuje baze pod cienie i korektor,beda receznje na dniach :))

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...