sobota, 24 grudnia 2011

Info dotyczace rozdania!!

Witam moje drogie!!!
Zgłoszenia do mojego rozdania blogowego zakonczyły sie wczoraj.Obiecałam Wam wyniki dzisiaj,ale ze wzgledu na duza ilosc zgłoszen ,oraz to ze urodziło mi sie kilka dni temu dziecko, nie mam czasu aby dzis to zrobic..musze dokładnie przejrzec wszytkie zgloszenia i za pomoca maszyny losujacej wylosowac zwyciezczynie...Mam nadzieje ze zrozumiecie i poczekacie kilka dni....Postaram sie zrobic to jak najwczesniej.

Poki co chcialam Wam Zyczyc Wesołych, radosnych, spedzonych w rodzinnej atmosferze, obsypanych prezentami Swiat Bozego Narodzenia!!!
Ps.nie objadajcie sie zbytnio na wigilii :)))

3 komentarze:

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...