czwartek, 15 marca 2012

Kiko- lip base primer oraz moja mała metamorfoza ust :)

Czesc dziewczyny!!

Dzis krotka receznja bardzo ciekawego produktu firmy Kiko a mianowicie bazy -primera na usta.Skusiłam sie na jej zakup po pozytywnych testach bazy pod cienie tej firmy, z ktorej jestem starsznie zadowolona.Receznzje znajdziecie Tutaj







Moze kilka słow od producenta.

Baza ma za zadanie:

  • zneutralizowac nasz kolor i kształt ust aby moc nadac im pożądany kształt
  • ma równiez podbijac kolor nałozonej pomadki i przedłuzac jej trwałosc na ustach
  • dzieki zawartej w bazie witaminie E , ma chronic nasze usta
  • jest produktem hipoalergicznym

    Moje odczucia:

    Baza ma wyglad i konsystencje gestego, kryjacego podkładu.wystarczy malutka ilosc i ładnie maskuje nasz kształt ust, dzieki czemu mozna nadac im pozadany wyglad.Po nałozeniu jej, usta robia sie jakby" satynowe"czuc ze sa  odtłuszczone, matowe i dobrze przygotowane do nałozenia pomadki.
    Opakowanie zawiera 10 ml produktu, przy czym jest bardzo wydajna, wystarczy odrobinka doslownie aby pokryc całe usta.Nie mozna jej nakladac w nadmiarze gdyz wałkuje sie i nie mozna dokladnie nałozyc na nia pomadke.Opakowanie bardzo wygodne, miekka tubka pozwala na dokladne jej opróznienie.

    Jak dla mnie jest to fajny produkt, poniewaz jak pisalam w poprzednim poscie, moje usta sa waskie, wiec musze korygowac je konturówka, a baza ta dobrze maskuje kontur moich ust.Mam tez skłonnosc do szybkiego 'zjadania"szminek', a dzieki tej bazie szminka utrzymuje sie dłuzej na ustach.

    Szminka avon bez bazy


    po nałozeniu bazy


    Czy produkt warty zakupu??Hmm nie jestem do konca przekonana, bo pewnie podobny efekt mozna uzyskac po nałozeniu jakiegos kryjacego podkładu., z tym pobijaniem koloru tez nie za bardzo, jakos niewidze roznicy , no moze minimalnie i byc moze na pomadkach innych firm musialabym wyprobowac.... 
    Cena produktu to 5,90 euro.


    A to mala metamorfoza moich ust przy uzyciu bazy Kiko

    "gołe usta"



     po zastosowaniu bazy Kiko


    Obrysowuje usta konturówką wyjezdzajac troche poza kontur ust w celu ich powiekszenia


    Wypełniam usta szminką


    Nadmair odciskam na chusteczke


    Ponownie maluje usta szminką i gotowe!!Prawda ze wygladaja na pełniejsze??





    Moje usta sa wymagaja poprawki zeby jako tako wyglądały,  za to moja córcia ma sliczne usteczka..po tatusiu... Oh jak ja jej zazdroszcze :))



    6 komentarzy:

    1. oj tam, masz ładne usta ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie wiem czemu ale mi zuelnie sie nie podobaja :)

        Usuń
    2. Świetny gadżet. A usta masz bardzo ładne :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Odpowiedzi
      1. naprawde?ja tak nie uwazam, chyba mam jakas obsesje na ich punkcie

        Usuń
    4. ciekawa sprawa :) sama chętnie bym wypróbowała

      OdpowiedzUsuń

    Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...