niedziela, 22 kwietnia 2012

Manicure z kokardką wg pomysłu Mallene

Czesc!!

Manicure zainspirowany wzorkiem z kokardka  jaki podpatrzylam u Mallene :) Dostalam zgode na "odgapienie" wiec odrazu zabralam sie do roboty.
Troszke dołozyłam od siebie i nieco zmieniłam kolorystyke i wyszło cos takiego...





A oto sprawcy  tego manicure


I jak???

20 komentarzy:

  1. bardzo fajnie zarówno u Ciebie jak i u Mallene :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I oryginał i duplikat bardzo ładne! :)
    Pozdrawiam. :)
    PS.
    Podziwiam Twoją cierpliwość do tej roboty! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na maly konkurs kosmetyczny u mnie: http://hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło tak marynarsko :D Bardzo fajnie :) Podoba mi się, tym bardziej, że sama zupełnie nie potrafię zdobić paznokci, ledwo je umiem pomalować na jeden kolor ;))
    Kolejny makijaż, miał być mega kolorowy, wyszedł nieco przytłumiony, ale jest wiosenny i z Curacao, nawet podhaczyłam go pod rozdanie, tak się wpasował ;) http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2012/04/makijaz-wiosna-dla-madame-katarzyny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, w marynarskim stylu trochę :)
    a u mnie nowa sleekomania :) http://planetakobiet.blogspot.com/2012/04/sleekomania-oryginal.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadrabiam zaleglosci:-) bo wiecej juz na Sleekomanie nie zdaze chyba zamiescic http://tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.co.uk/2012/04/sleekomania-strom-raz-jeszcze-bonus.html

    Zazdroszcze talentu do zdobienia! fajne zestawienie kolorystyczne, uwielbiam odcienie niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, ja bym nie potrafiła tak pomalować paznokci, cholera by mnie przy tym wzięła. Podziwiam Cię i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny Sleekowy makijaż: http://eteleport.blogspot.com/2012/04/sleekomania-oh-so-special.html :) Postuluję o przedłużenie akcji, bo mam jeszcze kilka w zapasie, a nie zdążę teraz ich pokazać ;)
    Buziaki, Yenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda ze nie zdazyłas nam pokazac wszystkiego...akcja trwa juz od 2,5 miesiaca , mysle ze juz by było za długo jakbym przedluzyla...

      Usuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...