sobota, 17 listopada 2012

Moje nowe paznokcie, praca i takie tam.. :)

Witam weekendowo!!

W Madrycie aura nie sprzyja, jest deszczowo i zimno brrr..Dziś nie będzie żadnego spacerku z małą ..Trzeba siedziec w domku..A jak w PL??
Nigdy nie pisałam o moim życiu prywatnym ale postanowiłam nieco to zmienić, gdyż sadze że pisanie tylko o kosmetykach jest nudne...
Prawie rok temu urodziłam córeczkę i zrezygnowałam z pracy żeby móc się nią opiekować.Jednak takie siedzenie w domu jest deprymujące.Postanowiłam wrócić do pracy.Pracuję jako stylistka paznokci w pewnym  salonie kosmetycznym.Człowiek odrazu inaczej się czuje miedzy ludzmi, oderwie się od codziennych obowiązków.Chyba każdy tego potrzebuje.. :) W pracy panuje przyjazna atmosfera, zero stresów, miły kontakt z koleżankami z pracy..
Dawno nie robiłam sobie paznokci tzn.nie przedłużałam ich akrylem .Moje były przez ostatni rok mocne i długie więc nie potrzebowałam tego.A druga sprawa, to przy malutkim dziecku długie paznokcie sa zbyteczne.
Jednak ostatnio zaczęły się łamać, a to ,że zaczęłam prace skłoniło mnie do ponownego ich założenia.Trzeba reklamować to co się robi :) Klientki obserwują cały czas więc grzechem by było posiadanie zaniedbanych pazurków.
Zrobiłam sobie french , a na dwóch paznokciach namalowałam kwiatki, żeby troszkę się wyróżniały.Robiłam je sobie sama, na szybkiego miedzy jedną a drugą klientką w pracy, stąd są niedociągnięcia...Teraz je dopiero widzę na zdjęciach..Ale jak narazie musi tak być.



Teraz z pewnością bedę miała mniej czasu na prowadzenie bloga, ale będe się starać go nie zaniedbywać.

miłego weekendu!!

agnesss25

7 komentarzy:

  1. gratulacje z powodu pracy! ale nie zaniedbuj bloga tak zupełnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!!No bede sie starała byc na bierząco z blogiem :)

      Usuń
  2. haha.. chciałabym miec takie niedociagniecia jak ty, bo ich w ogole nie widze ;p jak sama robiłam to było nawet bez aparatu widac jakie kulfony powychodziły ;p
    I mam nadzieję, że jednak nie zainedbasz bloga ;)
    Zawsze możesz pytac sie klientek, czy mozesz im zrobic zdjecie paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja widze że są krzywe niektóre :)AA zdjęcia robię jak jakieś pazurki wyjątkowo mi się spodobają :))

      Usuń
  3. fajnie ze masz prace dajaca satysfakcje :) pokaz nam kiedys coreczke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki !!córeczke pokazałm w poście na temat Halloween :))Ale może częsciej sie wam nią będe chwalić :))

      Usuń
  4. Fajnie, że pracujesz :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...