czwartek, 29 sierpnia 2013

Ideal Soft - płyn micelarny od L’Oréal Paris

Witam :)

Dzis kolejna recenzja kosmetyku marki Loreal otrzymanego do testów w ramach współpracy - płynu micelarnego "Ideal Soft"


Pielęgnacja twarzy to dla mnie przede wszystkim  dobre oczyszanie i nawilżanie.
Powiem szczerze , że odkąd pamiętam do oczyszczania skóry przeważnie używałam mleczka do makijażu (przez ostatni rok stosowalam OCM - olejowe oczyszczanie twarzy), nigdy nie stosowałam płynów micelarnych poza jednym - ten  Bebeuty z Biedronki.Zachęcona opiniami blogerek postanowiłam go wypróbować.Nie jestem jednak z niego zbytnio zadowolona.Fajnie zmywał makijaż i oczyszczał skórę ale pozostawiał taką lepką warstwę , której nie mogłam znieść i po tym całym oczyszczaniu i tak myłam buzię wodą.Oczywiście marka marce nierówna.(porównuje Idal Soft do Micelka z Biedronki bo nie używalam żadnego innego)

Gdy dostałam ten płyn do testów też byłam sceptycznie nastawiona tym bardziej ,że nie jest on typowo przeznaczony do mojego typu skóry.Ja mam cerę mieszaną a ten przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej.Jednak nie wahałam sie go przetestować, gdyż kosmetyk do skóry wrażliwej na pewno nie zaszkodzi .Moja cera niejako taka jest, bo jest partiami przesuszona i wrażliwa od stosowania niegdyś silnych preparatów antytrądzikowych.

Najważniejsze informacje od producenta:

Oczyszczający Płyn Micelarny Ideal Soft to minimalistyczna, hipoalergiczna formuła zawierająca delikatne, aktywne substancje oczyszczające, ktore rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijazu bez konieczności spłukiwania i pocierania.

Zalety formuły:
Bezzapachowa, bez parabenów, dobrze tolerowana, hipoalergiczna

Rezultat dla skóry:
Odkrywa czystą, komfortową, wygładzoną skóre bez uczucia dyskomfortu.

Część  informacji znajduje sie z tyłu opakowania:


Jesli chodzi o skład to rzeczywiscie jest on krótki co może świadczyc o "nienafaszerowaniu" płynu chemią.



Moja opinia:

Plyn micelarny "Ideal Soft" rzeczywiście jest bardzo łagodny a przy tym skuteczny.Dobrze radzi sobie z demakijażem oczu (tusz do rzęs, cienie, kredka)  i twarzy ( podkład, korektor,puder) bez zbytniego pocierania.Nie szczypie i nie podrażnia skóry.W butelce wygląda jak woda - jest przezroczysty a po wstrząśnięciu delikatnie się pieni.Nie ma równiez zapachu.
Opakowanie bardzo ładnie zaprojetowane, kojarzy sie właśnie z taką delikatnoscią i wrażliwością.
Micel jest wydajny, używałam go przez miesiąc a zużycie widać na zdjęciu (choć ostatnio mało sie maluję, praktycznie sam tusz do rzęs, więc nie potrzebowałam go dużo)
Cena równiez jest przystepna.Za pojemność 200 ml zaplacimy za niego około 15 zł.Jest również łatwo dostępny - spotkamy go m.in  w Rossmanie - naszej ulubionej drogerii.
Według mnie pozostawia na skórze delikatne uczucie lepkości , ale naprawde nieduże w porównaniu z Biedronkowym płynem micelarnym.Ja pod tym wzgledem jestem wyjatkowo upierdliwa - nie lubię takiego uczucia.No i standardowo po całym oczyszczaniu muszę spłukać twarz wodą i dopiero wtedy nakładam krem do twarzy ,gdyż w przeciwnym wypadku odczuwałabym dyskomfort.Ale byc może to tylko moje odczucie bo czytałam już kilka recenzji tego Milcelka i dziewczyny pisaly , że własnie nie pozostawia tej lepkiej warstwy.
Reasumując znów muszę firmę L’Oréal pochwalić za dobry produkt.Producent znów spełnia swe obietnice.
Tak na marginesie zastanawiam sie czy ostatnio wypuszczają na rynek tak dobre produkty czy ja mam takie szczęscie, że akurat wszystkie u mnie sie sprawdzają?

U mnie "Ideal Soft" sprawdził sie mimo , że nie jest on typowo przeznaczony do mojego typu cery, co daje płynowi micelarnemu dodatkowy plus - staje sie niejako Micelkiem uniwersalnym ze szczególnym przeznaczeniem dla cery suchej i wrażliwej.

Ogólnie jestem z płynu zadowolona  i sądzę, że ze wzgledu na delikatność tego Micelka mogłabym go stosować zamiast mleczka.Byłaby to niejako moja nowa  pielęgnacja cery .I tak chyba zrobię :)

Polecam jednak wypróbowanie go na własnej skórze :)


Czy znacie , używacie tego płynu micelarnego?
Jestem ciekawa waszych opinii na jego temat.

pozdrawiam ciepło

agnesss25

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No włąsnie widze, że ma już wiele zwolenniczek :)

      Usuń
  2. Tego płynu nie miałam, ale miałam inny z L'oreal i był całkiem dobry :)
    W wolnej chwili zaglądnij do mnie na mini rozdanie i pomoc w pewnym konkursie kulinarnym - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się z nim polubiłam :) była niedawno na niego promo w Rossie, więc kupiłam mały zapasik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tego micela jeszcze nie miałam ale czytałam o nim sporo dobrego więc chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbować, tylko wciąż waham się jaką wersję kupić. Mam cerę mieszaną podobnie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten podeszedł mimo ,że nie jest on typowo z przeznaczeniem dla mojej cery.Sadze z e u ciebie też się sprawdzi.

      Usuń
  6. Czytałam o nim same pozytywne opinie na pewno go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest, bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też większość się sprawdza :P dużo też zależy od wymagań i potrzeb skóry :P

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem zawiedziona slabo zmywa I nie ma zadnej rewelacji wedlug mnie najlepsze micelary jakie mialam sa z AA wydawalo mnie sie ze zanim przyloze platek do oka juz nie mam makijazu

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...