środa, 21 sierpnia 2013

L’Oréal Elseve - odżywczy eliksir do włosów

Muszę powiedzieć , że nie byłam nigdy fanką firmy L’Oréal .Zawsze uważałam , że jest zbyt przereklamowana a ich produkty to żadna rewelacja.Dziś moja opinia nieco się odmieniła a to za sprawą Eliksiru odżywczego do włosów Elseve a także recenzjonowanej kilka postów wczesniej maskary False Lash Wings
Produkty otrzymałam w ramach współpracy i chętnie je przetestowałam.Pewnie nigdy bym ich nie kupiła mając na uwadze mój stosunek do firmy Loreal.






Co mówi producent?

Eliksir odżywczy od   L’Oréal Paris to produkt pielęgnacyjny, który odżywia i wygładza włosy i pomaga chronić je przed codziennym oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.Bogata formuła o lekkiej, nietłustej konsystencji doskonale odpowiada na potrzeby wszystkich rodzajów włosów, pielegnując je, dyscyplinując i dodając im blasku oraz miekokości bez obciążania fryzury.

Eliksir to olejek, a raczej unikalne połączenie 6 olejków kwiatowych:
  • olejek z kwiatu lotosu- odżywia włókno włosa i chroni je
  • olejek rumiankowy- przywraca blask matowym włosom zmiękczając włókno włosa
  • olejek z kwiatu tiare- zapobiega wysuszaniu włosów
  • olejek ze złocienia-przywraca włosom blask
  • olejek rózany- dostarcza włosom składniki odżywcze
  • olej lniany- dostarcza włosom intensywne odżywienie

Dla zainteresowanych pełny skład Eliksiru :


Producent mówi o dwóch sposobach aplikacji:
  • przed układaniem na wilgotne włosy- jeżeli chcesz , aby twoje wlosy były miekkie i aksamitne
  • do wykończenia fryzury na  suche włosy - aby nadać włosom satynowy połysk

Moja opinia:

Produkt zamknięty jest w eleganckiej, szklanej butelce z wygodnym dozownikiem.Ma 100 ml pojemności.Konsystencja jest dośc rzadka, jednak kosmetyk jest bardzo wydajny.Na moje długie wlosy sięgające zapięcia od stanika używam 3-4 pompki .Eliksiru używałam przez prawie miesiąc  po każdym myciu włosów, a włosy myję co 2 dni i jak widac na zdjeciu niewiele go zużyłam.
Eliksir ma wspaniały, delikatny zapach kojarzący się z egzotyką.
Ogólnie jestem fanką olejków i olejowania, choć ostatnio bardzo rzadko to robię ...Lenistwo mnie dopadło..Nie chce mi się nakładać i zmywać olejów z włosów..Choć działały super na stan moich włosów.
Ten olejek do włosów jest dla mnie niejako prostszą i szybszą formą olejowania.
Nakładam go przeważnie na swieżo umyte, wilgotne włosy, po wczesniejszym zastosowaniu odżywki.Po wyschnięciu sa super miękkie, gładkie i nawilżone..Podobnie jak po olejowaniu, tyle ,że jest to mega szybki sposób.Dużym plusem jest to, że Eliksir nie obciąża wlosów i nie wzmaga ich przetłuszczania.
Próbowałam równiez nakładać go na umyte włosy bez odżywki i muszę przyznać , że równiez świetnie się spisuje.Włosy łatwo sie rozczesują, są mięciutkie i nawilżone.
Czasami nakładam też olejek po prostowaniu włosów, żeby nadać im gładkości.W tej wersji również spełnia swoje zadanie.
Bardzo podoba mi się ,że firma   L’Oréal zaczęła produkować kosmetyki do włosów zawierajace naturalne składniki.W tym wypadku  mile  zaskoczyłam się składem , w którym jest rzeczywiście 6 naturalnych olejków.Spodziewałam się raczej samej chemii.
Jesli chodzi o cenę to normalnie kosztuje około 40 zł, al na promocji mozna go dostać o wiele taniej.
Myślę, że ten kosmetyk wart jest akurat swej ceny.100 ml wystarczy na bardzo długo a efekty są bardzo zadowalające i myślę że olejek sprosta wymaganiom wielu z was.

Wraz z Eliksirem dostalam równiez do przetestowania małą tubkę z  L’Oréal Elseve total repair.



Tubka maluteńka bo zawiera zaledwie 20 ml odżywki przeznaczonej do " błyskawicznej rekonstrukcji włosow zniszczonych".Taka mała pojemność może być jej zaletą- z racji małego opakowania świetnie nadda sie na wyjazdy.Nie jest rownież droga - kosztuje w granicach 4 zł.Stosuje się ją raz na tydzień, czyli opakowanie przy ostrożnym jej stosowaniu wystarczy na miesiąc.Czyli wychodzi złotówka na tydzień :)
Mnie jakoś specjalnie nie zachwyciła choć prawdą jest , że odżywka fajnie nawilża i wygladza włosy, ułatwia rozczesywanie.Jednakże mnie wystarczyła raptem na 3 razy, gdyż mam długie wlosy a poza tym ma ona rzadką konsystencje i jest przez to malo wydajna.Po tych trzech użyciach nie jestem w stanie zauważyć czy poprawiła ona stan moich wlosów co jednak jest mało prawdopodnobne.Nie mniej jednak nie oceniam jej zle, polecam wyprówbować samemu.
.
Moim włosom zdecydowanie przypadl do gustu Eliksir odżywczy.Myślę, ze już się z nim nie rozstanę :)

Jak zaznaczyłam na poczatku i wcale tego nie ukrywam,  że produkty dostałam do testowania w ramach współpracy. Nie mniej jednak nie ma to żadnego wpływu na treśc mojej recenzji.Jest to  wyłącznie moja subiektywna opinia.

Pozdrawiam ciepło

agnesss25






DZIAŁANIE PRODUKTU

10 komentarzy:

  1. Eliksir już od jakiegoś czasu mnie kusił.Teraz na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też stosowałyśmy już ten olejek i musimy ;) się zgodzić z Twoją opinią - wystarczy chwila po zastosowaniu, to ekspresowy kosmetyk dla wiecznie spieszących się osób, na pewno lepszy niż jedwabie w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go ale może w promocji byłabym skłonna go kupić choć sama nie wiem.Jestem póki co wierna olejowi kokosowemu Dabur Vatika, dzięki któremu pozbyłam się łupieżu ale teraz planuję kupić czysty olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliksir to super sprawa, błyskawiczna aplikacja i błyskawiczny efekt :)

      Usuń
  4. wolę naturalne olejki :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochcna w tym są własnie naturalne olejki, moze nie w czystej postaci ale jest ich sporo :)

      Usuń
  5. zastanawiałam się nad kupnem tego eliksiru, po przeczytaniu Twojej recenzji jestem zdecydowana;) używałam do tej pory serum z pantene, ale po wtarciu wiekszej ilości włosy wygladały na nieświeże i były obciążone;/ plus za zawartość naturalnych olejków;) pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny!I rzeczywiście nie obciąża włosów, pozostają swieżutkie jak po normalnym myciu :)

      Usuń
  6. Eliksir jest moim włosowym Must Have... zakupiłam teraz podobny ale wersja gold jest idealna ! ! Na pewno do niego wróce nawet Kerastase się jej nie równa !

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...