niedziela, 23 lutego 2014

Coś dla przyszłych panien młodych- makijaże, fryzury i fascynatory ślubne...


Witam cieplutko!

W ubiegłym tygodniu miałam przyjemność robić makijaże dla potrzeb sesji pewnej firmy zajmującej się wyrobem i sprzedażą fascynatorów ślubnych i wieczorowych.
Czy wiecie czym są fascynatory?Szczerze mówiąc ja nie wiedziałam...Nazwa brzmi jakoś tak śmiesznie i kojarzy się z ...fascynacją :))
Otóż jeśli ktoś nie wie są to ozdoby do włosów które w przypadku panien młodych zastępują tradycyjne welony.
Współczesna panna młoda coraz częściej odstępuje od tradycyjnej sukni w kolorze białym czy ecru a także eksperymentuje z fryzurą i ozdobami na glowie...Wiele pań rezygnuje z welonów na rzecz własnie ozdóbek- fascynatorów.Są niezwykle oryginalne i pomysłowe i idealnie współgrają z wizerunkiem nowoczesnej panny młodej...Zapraszam do odwiedzenia strony ANAeme style i zapoznania sie z niezwykle bogata ofertą pięknych, ręcznie wykonanych fascynatorów.
Jeśli jesteś przyszłą panną młodą być może zainteresuje cię ten post :))
Przy okazji można podpatrzeć również fryzury ślubne, które były zrobione specjalnie na potrzeby sesji.

Zdjęcia: Łukasz Ziembicki
fryzury: Laura Salon Fryzjerski
makijaż : ja
fascynatory: ANAeme style
modelki: Klaudia Marek, Angelica Chudzik, Klaudia Bartkowska

Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione









Jak Wam się podobają fascynatory ?Miałyście kiedyś do czynienia z tego typu ozdobami do włosów?
A jak makijaże?

2 komentarze:

  1. sama miałam bardzo podobny fascynator z 4 zdjęcia (nie wiedziałam że to tak się nazywa ;)) w kolorze różowym na swoim ślubie - moja świadkowa wykonała dla mnie taką kokardę i mimo, że jestem tradycjonalistką to od razu po zrzuceniu welonu przywdziałam takiego cudaka i cudownie w nim się czułam

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaże cudne! :) Całkiem fajnie wyglądają te fascynatory, nawet nie wiedziałam, że to się tak nazywa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...