czwartek, 5 lutego 2015

Ślubne inspiracje makijażowe :) Panna młoda w wersji delikatnej i mocniejszej.

Sezon ślubny 2015 przed nami.Czy są tu jakieś przyszłe panny młode które nie maja jeszcze pomysłu na swój wymarzony makijaż ślubny?
Przedstawiam dwie propozycje makijaży ślubnych z ubiegłego roku.
Makijaże oczywiście w moim wykonaniu :)
Ta sama panna młoda i dwa różne makijaże : delikatny na ślub i mocniejszy na sesje plenerową.

Makijaż ślubny Ani w wersji light:

Kolorystyka : beże , brązy, kreska wykonana eye-linerem.

Foto: Jarek Czachor










Ania w mocniejszej wersji do sesji plenerowej :

Kolorystyka: złoto , bordo pomieszane z fioletem, sztuczne rzęsy






Co myślicie o moich propozycjach?

pozdrawiam ciepło,

agnesss25

10 komentarzy:

  1. tak naprawde makijz slubny zalezy od urodyi preferencji makijażowych.
    ja mialam akurat mocnyi blyszczac,choc po latach stwierdzam ze znacznie lepiej bym sie prezentowala w delikatniejszym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)To panna młoda decyduje jak intensywny bedzie jej makijaż.Ma sie, czuć dobrze w tym wyjątkowym dniu :)

      Usuń
  2. przepięknie. kiedy ja będę stawać przed ołtarzem, będę miała mocniejszy makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze polecam pannom mlodym mocniejsze makijaże bo lepiej prezentują się na zdjęciach :)Aparat lubi zżerać kolory.

      Usuń
  3. Ja już mam pomysł na swój makijaż, nie wyobrażam sobie by ktoś inny niż ja mógłby zrobić mi makijaż :) Postawię na dosyć odważny makijaż w odcieniach bordo i fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocniejszy na pewno lepiej wygląda na zdjęciach, pięknie malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak mogłam ten post ominąć. Przepiękny makijaż! jestem totalnie zachwycona.... Dodaje jej uroku , zdecydowanie

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne makijaże, mikijaż do sesji w plenerze boski !
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...