czwartek, 19 marca 2015

Niekosmetycznie.Wiosenne porządki w szafie.W końcu mam się w co ubrać :)

Wiosenne słońce coraz bardziej zachęca do zmiany garderoby z zimowej na wiosenną.Jak każda kobieta borykam się z ich odwiecznym problemem : Ja nie mam w co się ubrać!
Aby uniknąć takich dylematów ja zawsze przed rozpoczęciem sezonu ( w tym wypadku wiosennego) robię w swojej szafie porządki.

1.Przegląd

Wykładam z  szafy wszystkie rzeczy , oglądam dokładnie ubrania przy okazji segregując kategoriami.
Osobno spodnie, osobno bluzki, osobno , marynarki itd.
Dzięki temu mam obraz tego co mam, a co na przykład muszę kupić.
Tym sposobem odnalazło się też kilka fajnych rzeczy, które leżały na dnie szafy, a ja po prostu o nich zapomniałam :)


2.Selekcja

Następnym krokiem jest selekcja.Odkładam w jedno miejsce ubrania które lubię, często noszę a w drugie miejsce takie których raczej już nie złożę , bo przestały mi się podobać, wyszły z mody itp.
Oczywiście znajdą się też ciuchy z którymi nie wiem co zrobić: wyrzucić czy zostawić?Odkładam je w osobne miejsce i decyzję z którymi się rozstanę a z którymi nie podejmuje na końcu.
Co sezon znajduję sporą ilość rzeczy których już nie założę.Dzięki takiej selekcji w mojej szafie znajdą się posegregowane i uporządkowane ubrania, które lubię i na pewno je założę.


3.Porządki w szafie

Gdy już mam posegregowane  ubrania pora na umieszczenie ich w szafie.
Ja staram się układać je kategoriami: bluzki na jedną stertę, spodnie na drugą , spódnice na trzecią itd.
Jeśli mamy odpowiednio dużo miejsca w szafie starajmy się wieszać rzeczy na wieszaki.Szafa wygląda na uporządkowaną a nam jest łatwiej wyszukać ubrania.Powinny się tam znalezć marynarki, bluzki, żakiety, czyli wszystko to co nie może się wymiąć.
Dzięki takim porządkom  jest mi dużo łatwiej wybrać ubrania kiedy chcę gdzieś wyjść.Jak same wiecie, im bardziej wypchana ubraniami szafa tym trudniej się nam ubrać.
Gdy pole wyszukiwania jest o wiele mniejsze , szybciej i łatwiej dobierzemy odpowiednią dla siebie garderobę, którą wcześniej starannie wyselekcjonowałyśmy.Oszczędność czasu i nerwów.

4.Co dokupić?

Gdy mamy już uporządkowane ubrania z poprzedniego sezonu na pewno zdarza się,że czegoś jednak nam brakuje.Na przykład czarnej lub białej klasycznej bluzki, dżinsów , rurek itp.
Dzięki temu ,że wcześniej posegregowałam ubrania nie kupię kolejnej takiej samej rzeczy, tylko to co mi jest naprawdę niezbędne

Tym sposobem przekonałam się ,że brakuje mi kilka rzeczy w mojej wiosennej garderobie.
Trafiłam na fajną , niedrogą markę ubrań  http://yups.pl/marka-yups  oferującą sprzedaż stacjonarną oraz przez internet.Co mi się w niej spodobało,że styl ubrań przypadnie do gustu każdego , ponieważ ciuchy łączą styl młodzieżowy  z klasycznym i nowoczesnym.A co mi się podoba najbardziej?Niskie ceny i dobra jakość ubrań.

Upatrzyłam sobie taką oto czarna bluzkę z cekinowym napisem New York:

prawa do zdjęcia należą do sklepu  Yups




Zestawię ją przykładowo z taka marynarką (upolowaną w SH) łącząc tym samy styl klasyczny z młodzieżowym.




W mojej garderobie królują beże i brązy ale wiosna to przecież bardzo radosna pora roku.Nie powinno więc zabraknąć pastelowych kolorów.Przyda mi się taka apaszka:

prawa do zdjęcia należą do sklepu Yups


Mogę ją założyć na przykład do takiej bluzeczki jaką upolowałam na wyprzedaży (Lefties)


lub do tej prostej koszulki (Bershka) Kupiona za śmieszna cenę 1,99 euro  na wyprzedażach w Madrycie :)


Kompletując garderobę  pamiętajmy aby zakupy były przemyślane.Dzięki porządkom w szafie będziecie miały świadomość czego tak naprawdę Wam potrzeba.Zaoszczędzicie dzięki temu czas i pieniądze.

Najważniejsze - w końcu będziesz miała w co się ubrać!


Do dzieła dziewczyny!
Uporządkujcie swoje szafy na wiosnę :)


agnesss25

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...