czwartek, 2 kwietnia 2015

Ubierz się modnie i tanio w....Biedronce.

Biedronka ,ach biedronka.Lubię ten sklep nie tylko za to ,że można kupić tanie i dobre produkty spożywcze, ale przede wszystkim za różnorodność produktów niespożywczych .
W Biedronce można kupić dosłownie wszystko:zabawki, gadżety do domu, ogrodu, meble, artykuły papiernicze, książki itd.
Ostatnio Biedronka oferuje nawet ubrania, buty, torebki, bieliznę dla dorosłych i dla dzieci.Przyznam ,że jakość tych rzeczy jest całkiem niezła.Zawsze idąc na zakupy spożywcze wychodzę z rzeczami zupełnie niezaplanowanym.Dział niespożywczy kusi mnie ogromnie i zawsze najpierw tam podchodzę.Po prostu nie można niektórych rzeczy nie kupić :) Dobra jakość za niską cenę.To chyba lubimy :)Oczywiście zdarzają się kompletne badziewia, ale idzie upolować naprawdę masę fajnych rzeczy.


Przyznam ,że oferta na ten tydzień jest bardzo interesująca jeśli chodzi o odzież.
Oferta obowiązuje od dziś - 2 kwietnia.

Na pierwszy rzut w oko od razu wpadły mi balerinki i torebki.Można  skomponować sobie super zestawy na wiosnę :




Są też całkiem fajne ciuszki : Godne uwagi będą na pewno legginsy, koszulki z nadrukiem i baleriny w wiosennych, pastelowych kolorach:







Moją szczególną uwagę przykuły balerinki - te beżowo- czarne.Tak się składa ,że moja córcia ma prawie identyczne .



Muszę je kupić.Będziemy mogły skomponować sobie identyczne stroje :)




Dla męża czy chłopaka też coś się znajdzie :




Dla dziecka również :




Czy zdarza Wam się kupować ubrania w Biedronce?Co o nich sądzicie?



miłego dnia,


agnesss25

10 komentarzy:

  1. Ciekawa gazeta, w Biedronce można czasami upolować świetne rzeczy :)
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na rozdanie z paletką Zoeby Naturally Yours :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz idę zobaczyć czy jeszcze zostały te baleriny jasno-czarne. Są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam i kupiłam dla siebie :)Teraz będziemy z córcia paradować :)

      Usuń
  3. W Biedronce nie, ale w Lidlu tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja w Lidlu właśnie nie kupowałam nigdy, a podobno ma całkiem fajne rzeczy :)

      Usuń
  4. Ubrań jeszcze nie miałam okazji tak kupić ale wszystko inne - jak najbardziej. Uwielbiam Biedronke, szkoda tylko, że mam do niej 20km.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tam kupować.Mam blisko, dosłownie 500 m, więc często tam zaglądam :)

      Usuń
  5. Ja kiedys zakupilam pare podkoszulek z Biedry i tak jak nosza sie super, tak po praniu poprzekrecaly sie szwy i wygladaja wstretnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie różnie bywa z tą biedronkową jakością..Raz trafi się na dobra rzecz a drugi raz na badziewie.Ja chyba mam szczeście, bo gdy coś kupię z odzieży to zawsze jestem zadowolona :)

      Usuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...