czwartek, 29 września 2011

Makijąz paletka sleek acid plus recenzja!!

Cienie sleeka sa nam wszystkim znane, ciesza sie duza popularnościa, wiele recenzji na ich temat..Postanowiłam wykonac makijaz tymi własnie cieniami i przy okazji wrzucam krótka recenzje..






Cienie o bardzo jaskrawych barwach, dobrze napigmentowane, dobrze sie nakładaja.Ja tylko mam problem z zółtym cieniem, osypuje mi sie przy nakładaniu i nie trzyma dobrze powieki.Ale to tylko ten cien, byc moze akurat w mojej paletce tak sie zachowuje :)Ogólnie sa swietne i naddaja sie do kolorowych szaleństw makijazowych :))

Tak wygladaja po nalozeniu na skóre (swiatło dzienne).Zdjecie w miare dobrze oddaje kolory rzeczywiste.





Makijaz








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...