czwartek, 29 września 2011

Recenzja kosmetykow H&M

Witam!!!Dziś postaram sie zrecenzjonowac kilka kosmetyków firmy H&M które posiadam.Przyznam sie,ze kupujac pierwszy raz produkt tej firmy pomyslalam ze to jakies badziewie ..W sumie ceny sa bardzo przystepne,stad tez mysl ze cena idzie w parze z jakościa.Jesnak pozytywnie sie zaskoczyłam.


W moim posiadaniu sa:
  • podwójny cien do powiek kolor hot sand
  • pojedynczy cien glitter turquoise
  • róz do policzków nr 18 sweet rose
  • kulki brazujace
  • biały eye liner w olowku
  • srebrny eye liner z brokatem
  • błyszczyk do ust true Beauty


Podwojny cien to ładne perlowe, opalizujace cienie, bardzo letnie kolorki kojarzace sie z piaskiem i plażą.Fajnie sie nakłada, ma konsystencje lekko kremowa, nie osypuje sie.Cien pojedynczy równiez w bardzo modnym turkusowym odcieniu z dodatkiem brokatu.Fajna konsystencja, nie osypuje sie, dosc mocno napigmentowany.

Róz o pieknym odcieniu rózowym, lekko połyskujacy.Nadaje skorze zdrowy wyglad.Fajnie sie nakłada.
Kuleczki brązujace niezbyt mocno napigmentowane, pozwalaja uzyskac efekt lekko opalonej skory.Maja dluuga date waznosci i nie zuzywaja sie szybko.Ja mam je chyba juz ze 3 lata i nadal sa...

Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył biały eye liner w ołowku.Ma naprawde biały kolor i jest dobrze widoczny po zaaplikowaniu.Ma równiez fajna konsystencje, łatwo sie naklada i nie rozmazuje sie.
Srebrny eye liner , fajny choc jak dla mnie brokat mógłby byc bardziej skoncentrowany.ale za ta cene naprawde warto.
Błyszczyk o slicznym delikatnym kolorze rózu, pieknie pachnie i fajnie sie go nakłada, ma wygotny aplikator z gabki.Uzyskujemy bardzo naturalny kolor na ustach....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...