czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajkowe paznokcie i nowy lakier Masglo.

Ho ho hoo...

Dziś Mikołajki!!Jak tam prezenciki??Znalazłyście coś pod poduszką?Ja niestety nic, byłam niegrzeczna w tym roku i co..Nic..Nawet rózgi nie było.
Ale na pocieszenie zrobiłam sobie paznokietki z motywem Mikołaja.Zawsze to coś :)
Powróciłam do swych naturalnych paznokci.Zdecydowanie lepiej z nimi się czuję :)
Akrylki nieco przeszkadzały mi w obowiązkach przy córeczce np. przy kąpieli lub zmienianiu pieluszek.Poza tym szybko nudzi mnie ten sam wzór na paznokciu, lubię zmiany.





Do manicure użyłam nowej zdobyczy - lakieru Masglo.Jest to kolumbijska , bardzo dobra marka lakierów do paznokci.To akurat pierwszy lakier tej firmy jaki kupiłam.Jeśli rzeczywiście okaże się dobry to na pewno powiększę swoja kolekcję.Na pierwszy rzut na taki wygląda.Fajny pędzelek, dobra konsystencja, ładnie się rozprowadza.Ciekawe jak z trwalością.Ma bardzo dobre opinie tu w Hiszpani.Nie wiem czy w PL są one wogóle dostepne?





Życzę dużoo prezencików od Św. Mikołaja, szczególnie tych kosmetycznych :))

buziaczki!

12 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek i piękne paznokcie. Kilka lat temu też nosiłam akrylki, ale jednak naturalne to naturalne :)

    Jeśli znajdzie chwilę, zapraszam Cię do siebie na rozdanie kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam lakieru w ogóle... fajne zdobienie mikołajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cudny wzór, a o lakierze pierwsze słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) lakiery sa malo znane lecz w Kolumbii są nr 1!

      Usuń
  4. aa co ci ciekawego przyniósł??

    OdpowiedzUsuń
  5. Rety małe arcydzieło.
    Do mnie mikołaj niestety nie trafił :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah gdybym ja miała taką cierpliwość do robienia wzorków na paznokciach ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienie :D
    A tych lakierów w PL jeszcze nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba ich nie ma..Tu w Hiszpani sa juz dość znane.A rzeczywiście śa b.dobre

      Usuń
  8. Świetne pazurki! Zaciekawiło mnie to, że masz również stronkę po hiszpańsku. Mieszkasz może w Hiszpanii? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...