poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kosmetyk wszechstronny - Balsam dla matek Babydream

Będąc w Polsce kupiłam sobie ten balsam zachęcona  pozytywnymi opiniami blogerek .Było warto :)Ten kosmetyk stał się moim ulubionym i wszechstronnym płynem do wszystkiego.Używam go w roli żelu pod prysznic, szamponu do zmywania olejów z włosów a także jako płynu do higieny intymnej.Ma świetny skład, jest delikatny,ładnie pachnie i mam pewność ,że nie wyrządzi krzywdy mojej skórze i włosom.

Jest bardzo wydajnym i ekonomicznym kosmetykiem.Za 500 ml płynu zapłacimy około 10 zł.Producent często zmienia kolor opakowania.Ja kupowałam go w różowej i białej butelce - obie są śliczne.



Balsam zawiera w swoim składzie proteiny serwatkowe oraz naturalne olejki o działaniu nawilżającym.Przy czym nie zawiera żadnych sztucznych składników, konserwantów ani barwinków.To istny raj dla naszej skóry.


Skład: Aqua, Glycine Soja (Soybean) Oil, Sorbitol, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Parfum, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Whey Protein, Lactose, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Polyglyceryl - 10 Laurate, Polyglyceryl - 2 Laurate, Glyceryl Caprate, Xanthan Gum, Tocopherol, Citric Acid. 

Dostępność: Rossmann

Wadą opakowania jest zbyt duży dozownik, przez co utrudnia kontrolowanie ilości płynu jaką chcemy użyć.Butelka brudzi się również z tego samego powodu.


Ma rzadką konsystencje , toteż należy uważać aby nie spływał nam podczas mycia.Ma delikatny zapach.Mi kojarzy się własnie odrobinę z zapachem serwatki, może komuś nie przypaść do gustu.Mnie się akurat podoba.



Po co używać trzech kosmetyków jeśli można go zastąpić jednym w dodatku o tak dobrym składzie, tanim i łatwodostepnym??Bardzo polecam Wam ten balsam jeśli do tej pory go nie używałyście.Co ja zrobię jak mi się skończy?Pewnie zamówię go z Polski i każe sobie wysłać tutaj :)Niestety tu gdzie mieszkam nie ma Rossmanna...


Miałyście , używacie?Jak tam u was spisuje się ten balsam?

pozdrawiam i życzę milej reszty dnia :))

7 komentarzy:

  1. lubię takie wszchstronne działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale pewnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z reguly wybieram nieco gestsze, ale ten jest calkiem wporzadku, jeszcze tylko dobre peelingi do ciała i efekt murowany :) szkoda ze nie ma kokosowego aromatu, ale to tylko szczegol maly ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mialam jeszcze okazji go wyprobowac,ale skoro to kosmetyk dla mam to byc moze po niego siegnę.skoro to balsam,to skad takie różnorodne zastosowanie?czy nie podraznia cie gdy uzywasz go do innych celow niz przeznaczone?

    zapraszam na mojego bloga gdzie opiniuje kosmetyki:
    opiniuj-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ,absolutnie nie podrażnia, jest bardzo delikatny, polecam ci go!!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...