czwartek, 20 grudnia 2012

Świątecznie..bardzo Świątecznie :)

Witam cieplutko!!

Ostatnio mam mało czasu i ciężko zredagować mi jakiegoś posta..Przyznam się, że brak mi też weny ..A teraz w dodatku trwa przedświąteczna gorączka, zakupy, gotowanie a w dodatku organizacja sobotniego przyjęcia urodzinowego na roczek mojej córci, która obchodziła urodziny 18 grudnia.Mam ręce pełne roboty.
Jako że jutro ruszam z gotowaniem, pieczeniem a co za tym idzie brakiem czasu  na cokolowiek - więc już dziś chciałabym Wam życzyć moje drogie Wesołych , spokojnych, spędzonych w cieple rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia marzeń i realizacji zamierzonych celów w Nowym Roku.Oby ta 13- stka  z roku 2013 okazała się szczęśliwa dla wszystkich!

A to moja najukochańsza roczna Mikołajka :)) W tamtym roku była najcudowniejszym prezentem Gwiazdkowym jaki otrzymałam i takim już pozostanie na zawsze :)




Wrzucam kilka fotek jak w tym roku ozdobiony jest mój dom na Święta :)Wszystko z umiarem bez zbędnego "przestrajania"

Oczywiście na pierwszym miejscu jest choinka :)Jak dla mnie bez choinki nie ma Świąt.



Mamy też  małą szopkę..



Na wejściu wesoło witają nas Mikołaj i bałwan  oraz migające światełka:)




Jest też skarpeta na prezenty...


Na balkonie wisi jeszcze Mikołaj wchodzący po drabinie  :)Niestety nie mam fotki ..

A u was jak wyglądają Świąteczne dekoracje?Lubicie stroić wasze domy na Święta??Przepych czy umiar?


pozdrawiam cieplutko!

agnesss25

7 komentarzy:

  1. dziwne juz dawno powinno wypieprzyc internet ;DDD

    slicznaaa mikolajka ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:)nie tylko internet..Chyba coś tym Majom sie pomyliło jednak..
      dziękuje!

      Usuń
  2. strasznie fajny ten bałwanek :D u mnie przewaga Mikołajów

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak świątecznie :) u mnie mało ozdób ale to dlatego ze nadal walczymyz remontem łazienki :/ tak tak dwa dni przed wigilia mam bałagan w domu - koniec świata ;)

    pozdrawiamy i życzymy Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jaka słodka córcia. Wszystkiego najlepszego :)
    U mnie raczej dekoracje z umiarem.
    Wesołych i spokojnych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja choinkę ubieram dopieor dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...