poniedziałek, 9 marca 2015

Co zrobić gdy blog stał się nudny?

Bloga kosmetycznego prowadzę już od ponad 3 lat.Skoro blog kosmetyczny to prawie wszystkie posty związane są z ta tematyką.Ostatnio stwierdziłam ,że mój blog stał się trochę nudny.Nawet dla mnie samej.Już nie mam tyle werwy i zapału co kiedyś jeśli chodzi o jego prowadzenie.Przyłapałam się,że utrzymywanie jednej i tej samej tematyki stało się monotonne i mało atrakcyjne dla potencjalnego odbiorcy.


Stąd też wprowadzam na blogu małe zmiany.
Od czasu do czasu pojawiać się będę luzniejsze posty o zróżnicowanej tematyce, aby blog stał się bardziej urozmaicony i interesujący.
Spodziewajcie się więc czasami postów nieco innych niż tylko kosmetyczne :)
Mam nadzieję,że spodobają Wam się takie zmiany :)


pozdrawiam,

agnesss25

3 komentarze:

  1. Już nie potrafię się doczekać :) aktualnie blog wcale nie jest nudny.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jak najbardziej podobają się takie zmiany. Pomysł jest świetny. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...