wtorek, 24 marca 2015

Fascynator , czyli coś dla panien młodych które nie chcą welonu :)Makijaż ślubny.

Sezon ślubny już za pasem ,a co za tym idzie nerwowe poszukiwania przez przyszłe panny młode sukni, dodatków, butów, bukietów.Jeśli nie chcesz w tym wielkim dniu założyć welonu i poszukujesz ciekawej alternatywy- ten post jest dla ciebie :)
Te przeróżne ozdoby do włosów :opaski,grzebyki, woalki, toczki noszą fachową nazwę- fascynatory.
Już kiedyś pisałam na ich temat tutaj

Latem zeszłego roku miałam okazję wykonywać makijaże do sesji dla ANAemeStyle - producentki tych wspaniałych ozdóbek.Z czystym sumieniem mogę polecić te ozdoby, w rzeczywistości wyglądają jeszcze piękniej.Robione są z wysokiej jakości materiałów dlatego są unikatowe i niepowtarzalne.To nie żadna chińszczyzna a prawdziwe rękodzieło tworzone z pasją i sercem :)
Zupełnie zapomniałam pochwalić się efektami tej sesji na blogu , co dziś czynię.
Może znajdziecie tu coś dla siebie :)

Makijaż: ja  Stylizacja paznokci&wizaż "Agnes"
Fascynatory : ANAemeStyle
Zdjęcia: Iwona Niedbała
modelki: Klaudia Marek i Joanna Kramarz














pozdrawiam wiosennie


agnesss25

1 komentarz:

Dziekuję za pozostawiony komentarz.Każdy z nich sprawia mi radość i motywuje do dalszego działania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...